از ما بپرسید
خرید اینترنتی باعث صرفهجویی در وقت و هزینه مشتری میشود، در این روش خرید، مشتری ضمن دسترسی دقیق و کامل به اطلاعات محصولات و خدمات، میتواند در هر ساعتی از شبانهروز و با مشاوره دوستان و اعضای خانواده، خریدی آرام و مطمئن را تجربه کند و به جهت عدم تحمیل بسیاری از هزینههای فروش به فروشنده، عموماً خرید ارزانی را صورت میدهد و باز به جهت نرمافزاری بودن خرید و حفظ سوابق خرید، مزیتهای ویژهای در حین خرید یا در آینده در اختیار مشتری قرار میگیرد که امکان ارائه آن در خریدهای سنتی وجود نخواهد داشت.
بله، شما میتوانید پس از انتخاب محصول، و افزودن آن به سبد خرید، در مرحلهی «نشانی ارسال صورت حساب» با انتخاب گزینه ی «محصول به نشانی غیر از محل ارسال صورتحساب ارسال شود»، وارد مرحلهی «اطلاعات ارسال» شده و درخواست دهید محصول خریداریشده به هر نشانی که مایلید ارسال شود، این قابلیت برای واسطه های فروش نیز می تواند بسیار مفید واقع شود و واسطه ها می توانند محصول را با شرایط دلخواه خود به مشتریان مورد نظرشانفروش کرده و از طریق سایت درخواست ارسال آن به نشانی ایشان را بدهند.
در ناسا الکتریک این باور وجود دارد که خدمات پس از فروش تعیین کننده کیفیت محصولات است چرا که تولید و ارائه محصول در بازار به سادگی اتفاق میافتد و این خدمات پس از فروش است که میزان تعهد یک شرکت در قبال مصرف کنندگان را تعیین میکند. مهمترین دغدغه واحد خدمات پس از فروش ناسا الکتریک خدمت رسانی صحیح و کسب رضایت مشتریان میباشد و به همین جهت با استقرار نرم افزارهای لازم اقدام به کنترل خدمات در واحد خدمات پس از فروش مینماید
در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کاراشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
با تشکر از حسن انتخاب شما